Tuesday, July 17, 2012

Nota Kawin 58 : Side income Peanut Candy

salam,

sati nak promote peanut candy a.k.a kacang tumbuk yang sangat sedap 
sesuai untuk dijadikan hidangan masa raya atau
 kalau yang ade bajet lebih tu boleh buat doorgift sebarang majlis 
tak kira kahwin, cukur jambut, sambutan hari lahir dan sebagainya. 
boleh order kat SINI atau sms ke 017-3760679 untuk sebarang pertanyaan 
( dan pembelian dlm kuantiti banyak)

kalau nak ikutkan ade lagi 1 perisa. tapi memandangkan sati suka yang ni, 
sati jual yang ni je lah ok?








2 comments:

  1. Memang sedap! Dulu pernah beli dekat Midvalley. I like it soo much!

    ReplyDelete
  2. kan? makan satu lepas satu satu lagi... huhu. =)

    ReplyDelete