Monday, May 21, 2012

Nota Kawin 41 : Button badge dah siap

Salam, hari ni mood excited lebih. selepas menghubungi cik designer kad kawin n button badge sati utk bertanyakan tempahan kad, cik designer bagitau button badge sati dah ready.  ^_^ ohoiiiii eksaited nye saye ni punnnn.. hehe. rasanya haritu baru confirm design, tiba2 dah siap? wahhh... i like u cik designer =)

so ni la hasilnya button badgenye <3 


berikut sati senaraikan nama-nama pada button badge ni. kepada sesiapa yang rasa2, ade namanya disenariakan, boleh datang collect button badge anda di hari bersejarah tersebut


sati n syfq guna design yang sama untuk both majlis di seremban dan jitra. so kuantiti badge side sati ade 150 pcs dan side syfq ade 100pcs. jumlah semua ade 250pcs.
harga yang ditawarkan syee kat kitorang RM325 utk kesemua badge tersebut.
jatuh 1 unit bersamaan RM1.30. termurah setakat yang sati survey beberapa website dan vendor.

kad kawin dah finalize design. hari rabu nak pergi tempah. kepada yang belum submit nama dan alamat, sila berbuat demikian kat link yang ada di sebelah kanan ni. senang nak track n buat head counting untuk kad dan tempahan makanan. ok?

kepada sesiapa yang memerlukan khidmat cik designer yang dah buatkan design dan tempahan badge ni, boleh email kepada beliau Nurul Syahirah @ Syee
email : sheesaysomg@yahoo.com
tq syee..me n syfq love them

nota kaki : untuk pengantin pun ade sebab nak buat kenangan =)

2 comments:

  1. Wowww. cantiknye. nak jugak la nanti :)

    ReplyDelete
  2. sweetkan? sati just bg theme colour je. dia cme out dgn few designs utk pilih. =)

    ReplyDelete